zondag 9 februari 2014

Teddy

 Ik zal jullie even voorstellen... dit is Beer.
(de meest originele naam voor een knuffel die ik maar kon bedenken haha)
In een van mijn vorige post biechtte ik al op dat ik nog met een knuffel slaap, en dit is hij dan!
Vroeger ging Beer overal mee naar toe, waar ik was daar was beer.
Ik heb Beer gekregen bij mijn geboorte en op z'n voeten staan mijn naam en mijn geboorte datum.
Beer is zelfs super functioneel want je kunt zijn voeten open ritsen en er iets in stoppen, zo heb ik er heel lang een foto van mijn  zusje in gehad.

This is Bear.
(the most original name for a teddy that I could think haha)
In one of my previous post I already confessed that I still sleep with a teddy, and this is teddy then!
Previously Bear went everywhere, where I was there was beer.
I've got bear with my birth and at his feet you can see my name and my date of birth.
Bear is super functional because you can unzip his feet and put something in there,  I long had a photo of my sister in it.


Beer zal heel mijn leven nog gezellig bij me blijven slapen of gezellig bij me op mijn kamer blijven staan, ik kan immers niet meer zonder hem....

Bear will sleep the rest of my life with me, I cannot sleep without him ....

xoxo Leanne

Geen opmerkingen: